Givande föreläsning

Föreläsningen som jag var iväg på nu ikväll var verkligen superdupermegabra. Nu sitter jag här hemma i soffan med tusen tankar i huvudet, precis som jag trodde. Man kan väl säga att jag fått en föreläsning av en person som lika gärna kunde ha skrivit "Gömda"-serien. I stort sett i alla fall... under föreläsningen kände man många olika känslor: Aggresivitet, rädsla, frustation, glädje (faktiskt, tänk vad lite saker som kan glädja någon)... ja, denna föreläsningen kommer jag aldrig glömma!

Nu däremot är jag som sagt hemma i soffan. Har på Guldbaggegalan. Men i ärlighetens namn så stänger jag nog snart av det programmet. För jag inser att det inte alls är roligt, när man knappt sett någon av filmerna. Usch. jag är nog dålig på att gå på bio. Kanske borde bli bättre på det:)



I år kan vem som helst få dessa guldbaggar, för jag har ingen aning om vilka filmer som är bra:)

Tror jag återgår till mitt "Sex and the City"-marathon. Bättre!

Måste bara dela med mig av EN sak till innan jag försvinner in i Manhattan-livet. Alla har säkert en del artister som betyder lite extra. Man bara gillar deras låtar, röst osv. Min sån är Andreas Johnson. Fråga mig inte varför... men jag gillar honom på något sätt. Men han är väl inte den som släpper nytt stup i ett. Men nu har han faktiskt släppt en ny singel. And I like it! Så ett tips, lyssna in er på låten "One man Army".

Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0