Söndag 27.e februari

Idag blir det att ägna sig en hel del inför den kommande tema-festen som jag & Sandra ska ha i mars. Musik ska fixas, förberedelser inför lekar och så vidare:) Men det är ju bara roligt att planera allt sådant! Längtar tills festen går av stapeln!

Känns som man har mycket roligt att se fram emot den kommande tiden. Och som vanligt tycker jag det är viktigt att ha saker att se fram emot. Det gör att vardagens gång känns lite roligare den med.

  • Nästa helg blir det after work med Sandra, samt att vi ska planera lite inför festen.
  • Helgen därpå blir det att bege sig hem till Camilla tillsammans med Erica & Frida. Melodifestivalfinal & vin.
  • 19.e mars blir det charterfest.
  • 2-3 april blir det skåne tillsammans med syster. Musikal, shopping och hotellövernattning.
  • 8-11 april åker jag till PARIS:) Som jag längtar!
  • ... och som avslut, på tisdag släpps äntligen biljetterna till årets Ladies Night. Roligt!

Ladies Night 2010!

Sofia, Sandra & Jag!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0