Lite nytt i bokhyllan

Satt och kikade runt lite på cdon.com. Bokrean är ju igång, vilket innebär att det finns en hel del härliga titlar att gotta sig i. Däremot lovade jag mig själv att inte köpa speciellt mycket, då det fortfarande finns böcker i min bokhylla som jag inte läst. Samt att jag faktiskt skulle klicka hem säsong 3 av serien "Tre kronor" med. Någon måtta får det finnas. Det blev två böcker, som kostade 39kr/st. Och fraktfritt på det.

 

Båda böckerna är skrivna av Jane falcon. "Dumpa Matthew" och "Rätt åt dig" är båda två chick-lit-böcker. Alltså tjejer som är skrivna för tjejer, riktigt tjejiga böcker! Jag älskar den sortens böcker, och hoppas på att detta är ännu en bra författare som hör till den genren. Har två favoriter hittils: Marian Keyes och Sheila O´Flanagan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0