Blodprov imorgon...:(

Just nu är jag väldigt trött på att vara förkyld hela tiden. De sista dagarna har energin varit som bortblåst. Igår somnade jag på soffan redan runt 19-tiden, normalt? Dessutom börjar jag känna av symptomerna från bihållsinflamation. Visste först inte att ont i tänderna var en sådan, men jo, det var det visst det! Fast det var värre imorse. Och tryck över kunderna, tung i huvudet, ja allt det där. Så ringe sjukvårdsupplysningen förut. Tanten i andra änden av luren tyckte jag skulle uppsöka min vårdcentral imorgon. Dels eftersom hon med misstänkte bihållsinfalmation. Sedan gillade hon inte heller hur länge jag gått med förkylningen. Jag sa ca 2 månader. Undra vad hon hade gillat om jag sa hela sanningen? ;) Sedan när jag sa vad jag jobbade med tyckte hon absolut jag skulle uppsöka vård imorgon. Barn kan tydligen ge ifrån sig en massa bakterier... nähä? :) Så ja, vi får se om det finns någon bakterie i min kropp. Blodprov... fyfan!

Tänker se till att vara bland de första på plats, redan innan kl 8. Börjar egentligen jobba kl 10, men meddelat att jag kommer när jag kommer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0