Torsdag 15e december

Lika förkyld idag som igår. Slutade klockan 13! När jag kom hem bäddade jag ner mig i sängen och somnade till en stund, det behövdes. Sedan vandrade jag ut i soffan och bäddade ner mig där. Ni hör vilken givande dag jag haft. Kände tillslut att det var dags att göra något vettigt. Inledde min "Operation rensa ur kläder från garderoben". Nu var det hårda bud som gällde. Jag svämmar liksom över med kläder just nu här i lägenheten. Nu sparar jag bara det nödvändigaste. Först ut på listan stod badkläder. Efter mycket övervägande insåg jag att jag inte behövde sisådär 12 olika bikinis. Ja, jag hör själv hur det låter. Jag slängde faktiskt hela 6 st som inte används de senaste 2 åren.

... som slutsats efter denna tuffa start i garderobsrensningen inser jag att jag har väääldigt svårt att skiljas ifrån kläder då denna procedur tog rätt lång tid, och jag spenderade mycket tid framför spegeln, haha!

Imorgon kanske jag får gå på kjolar och shorts! Detta ska bli bra tillslut. Har fortfarande hållt mitt löfte om att inte handla mer kläder detta året;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0