Måndag 19e december

Vilken natt! Det hela började med att jag fick ett ordentligt lock för örat igår kväll. Vilket jag inte tyckte var allt för konstigt med tanke på förkylningen som härjat i min kropp bra länge. Men sen, efter någon timma eller två, satte den värsta värk i öronen jag någonsin varit med om, igång. Jag låg och vred och vände mig i sängel hela natten. Fick max någon timma sömn. Blev sjukanmälan till jobbet, och sedan spenderade jag morgonen på vårdcentralen.

Om man säger såhär, hon som undersökte mig förstod att jag hade ont, och hon förstod att jag knappt hörde något på höger öra. Hela trumhinnan var väääldigt uppsvullen, samt att jag har fullt med blåsor på hela trumhinnan. Aj aj aj! Har fortfarande smärta så det skriker om det, men natten var värre.

Nu blir det en stark antibiotikakur i fem dagar och ett återbesök till vårdcentralen om ett par månader, för att se så det läkt som det ska! Kommer ta en hemmadag imorgon med, sedan hoppas jag på att jobba igen!

Ja, idag tycker jag synd om mig själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0