Brist på klädesplats

Var nere på Ikea i veckan som var, tillsammans med syster. Varför kollade jag inte efter en klädeshängare? Kollade deras hemsida på nätet nu, och det finns billiga och praktiska. Jag MÅSTE införskaffa mig en och knö in i sovrummet. Det är extremt trångt inne i min klädkammare och det går nästan inte att hänga in något mer. Måste ta mig en ordentlig rensare nu snart.

Men tror ändå det får bli en klädeshängare från IKEA. Får se det som ett inredningsmoment i sovrummet, där jag kan hänga mina finaste klänningar så de alltid får synas, haha!

129 ynka kronor på Ikea!


Postat av: Mallan

Jag kan hjälpa dig att rensa..

2011-12-13 @ 18:57:31
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0