Vill ha!

Ska det vara så svårt att få tag på någon av dessaa berlocker till mitt Thomas Sabo-armband??


Börjar ge upp! Vore väldigt nöjd om de kommer ut på Tradera, för en billigare peng. Tycker de är lite väl dyra i butik. I alla fall den med de små "diamanterna" ;)

Nu däremot ska jag göra mig redo för att bädda ner mig framför tv.n (oj, minns knappt när jag såg ett program på tv.n sist) och kolla på "En andra chans" på SVT. Handlar om fyra personer som varit med om svåra olyckar, men mot alla odds fått en ny chans här i livet. Sedan kanske jag kör något avsnitt av "Beverly Hills" innan det är läggdags. Har sovmorgon imorgon. Börjar inte förrän kl 11.30. Hur lyx är inte det??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0