Tisdag 16e augusti

Klockan ringde 04.45 imorse! Kan ju säga att det var fem veckor sedan sist den ringde så tidigt, och det kändes vill jag lova. Stenslocknade i soffan när jag kom hem och sov någon timma. Härligt!

Nu däremot sitter jag och är irriterad över att min adapter till mobilladdaren aldrig kan komma. Än en gång står det att reperationen är avbruten när jag klickar in mig och kollar hur det går för den. Och än en gång blir jag mer och mer irriterad. Och ingen svarar i telefonen heller när jag vill få klarhet i vad som pågår. Så fick snällt skicka iväg ett mail!

Tänk vad små saker kan få en irriterad när man är trött! Men jag vill ha min laddare nu! Så jag slipper ladda via datorn hela tiden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0