Söndag 7e augusti

Den absolut sista lediga dagen idag, innan det är dags att börja jobba igen imorgon. På ett sätt hade det ju såklart varit gött att fortsätta vara ledig... Men samtidigt ska det bli så otroligt skönt att komma in i vardagen och rutinerna igen. Dessutom är det ju en ny arbetsplats som gäller för min del, så det känns spännande!

Igår var det en toppendag. Först shopping med Malin & Karin nere i Göteborg, och sedan utgång på kvällen här hemma i Trollhättan. Idag däremot känner jag mig lite seg, så det blir en lugn hemmadag utan några måsten alls. Låter som det passar mig perfekt idag!

Postat av: Carro

Skulle inte du ha shopping förbud? :D

2011-08-07 @ 16:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0