Söndag 28e augusti

Ännu en helg till ändå, nåja, snart i alla fall!

Har en väldigt lugn söndag. Malin har nyss gått hem... vi åt tacos och kollade film. Jag fick även presenter från turkiet. 2 träningslinnen & ett par träningsbyxor. Jag skulle se det som en pik (?!). Undra om det menades att jag faktiskt ska hålla igång med träningen nu? Jag tror det? Jag hade ju dessvärre planerat in att måndagar & onsdagar skulle bli mina träningsdagar nu i höst. Men då finns det inget pass som passar mig på måndagar. Sista passet börjar 18.30 och jag slutar jobbet i Edet 18.00... det funkar liksom inte. Så jag får tänka om!

Nu däremot ska jag sätta mig och betala in räkningarna! Sedan ska jag även försöka få igång mitt trådlösa internet. Fick ett paket från ComHem för några veckor sedan. Först tog det säkert en vecka innan jag hämtade ut paketet. Och nu har det stått här hemma i en vecka, oöppnat. Så nu känner jag att det är dags. Jag är väl en av få som fortfarande har en internetsladd till min bärbara dator:P haha!

Ha en fin söndag. Det ska jag ha. Funderar på att kolla en till film lite senare.

Postat av: Mallan

en rättelse: Malin, Sivert och Bosse gick hem

2011-08-29 @ 21:21:21
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0