Ordning på sovrutiner

Nu är det dags att få ordning på rutinerna igen. Det funkar inte att vara uppe länge på kvällarna om klockan ringer 04.45 på morgonen. Nej, från och med idag ska jag se till att vara i säng i tid. Lycka till säger vi till det. Men det behövs.

Har förövrigt haft en tjuv nere i tvättstugan. Den tjuven har tagit min lilla plupp jag använder till att boka tvättid? Blev lite paff när jag kom ner förut och den var borta. Hur kan någon, utan min nyckel, få tag på den? Ja jag har ingen aning. Och nej, jag har inte tagit med den upp till lägenheten. Mysko mysko. Ja ja, hyresvärden skulle fixa en ny, så egentligen är det väl inget problem... tycker bara det är lite konstigt.

Nu däremot säger jag godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0