Onsdag 10e augusti

I måndags och igår hamnade jag i soffan direkt efter jobbet, och där låg jag kvar resten av eftermiddagen/kvällen. Idag kände jag att det inte höll i längden, så slängde iväg ett sms till Louise (som även hon arbetar nere i edet) för att kolla om vi skulle fika. Sagt och gjort. Kändes skönt att vara lite social efter jobbet med! Men nu sitter jag här i soffan igen. Det tar verkligen på krafterna att sätta sig in i en ny arbetsplats, det märker jag det. Så bloggen kan bli lidande. Men sedan vet jag av erfarenhet att inom någon vecka så kommer man vara mer inne i arbetet, och man har då mer energi när man kommer hem på eftermiddag/kvällen. Men just nu längtar jag till fredag, då jag har sovmorgon ända till klockan 11.

Ger mig denna veckan ut att vara slapp. Nästa vecka är det nog dags att börja få en fungerande vardag igen. Kanske, men bara kanske, borde komma igång med träningen då med? Börjar faktiskt sakna träningen. Ett spinningspass hade varit gott.

Förresten, någon mer än jag som håller med om att det känns som om hösten är på ingång? Usch vad tråkigt! Fast jag tänker njuta lite till av sommaren. Ska ut i köket och lägga upp en stoooor skål med jordgubbar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0