Fredag 26e augusti

Dagarna går och bloggandet uteblir. Men dagarna blir liksom fullspäckade. Sedan sist så har jag ju då varit iväg på hemlig utflykt med jobbet bland annat. Vi hamnade i vänersborg, där det blev femkamp & sedan grillbuffé. En toppenkväll helt enkelt. Känner att det var kul att träffa de nya kollegorna utanför arbetet med. :)

Helgen bjuder antingen på edetfestivalen imorgon, eller någon lugnare aktivitet. Vad kan man säga... ny barngrupp, nya åkommor? Haha, halsen känns verkligen inte som den ska, näsan känns inte som den ska, och huvudet känns tungt. Så vi får helt enkelt se hur det blir imorgon. Får känna efter imorgon när jag vaknat och hunnit vara uppe en stund.

Haha, måste ju bara dela med mig... under den hemliga resan fick vi varsin liten present med. En kylskåpsmagnet med några ord som beskriver personen i fråga. På min stod följande:

Veni, vidi, visa
Jag kom
Jag såg
Jag shoppade

Haha, under inte ens tre veckor hade de helt enkelt luskat ut mitt stora intresse;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0