Fredag 19e augusti

Helgen är här, och jag slutade tidigt idag. Kan ju inte bli bättre. Tyvärr har jag varit helt slut idag. Dels för att klockan ringde redan 4.45 imorse, dels för att jag knappt sovit inatt, eftersom grannen mitt emot (på andra sidan gatan) envisades med att ha efterfest tills jag gick upp imorse. Men jag tröstar mig med att han såg ut att må allt annat än bra förut när jag såg han genom köksfönstret;)

Kvällen kommer att spenderas med att göra precis ingenting alls. Precis vad jag behöver. Det mest ansträngande jag gjort idag efter jobbet är att tvätta. Insåg att tvättkorgen svämmande över. Men nu blir det film. Var iväg och hyrde några förut på "Hemmakväll". Bra fredagskväll detta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0