Söndag 3e april

Nu är jag hemma i Trollhättan igen. Haft en trevlig vistelse i Kristianstad. Tänk vad gott det är att få komma bort ibland, även om det bara är för en natt. Att på sova på hotell är bland det bästa jag vet, och hotellfrukosten är ju underbar den med. Nu var det dock inte enbart för detta som jag & Malin bilade oss ner till Skåne. Nej, igår kväll vankades det ju musikal. "Skönheten och odjuret", som sattes upp av Emil Sigfridsson. Hela musikalen var helt magiskt. Mer säger jag inte, för jag kan inte berätta hur bra den var! Finner liksom inga ord... Älskar musikaler.


Teatern!



Malin är redo för att se på musikal.

Men som sagt, nu är jag hemma igen. Nu får vi invänta nästa musikal:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0