Onsdag 6e mars

Vilken dag..... är helt slut. Tror mycket mest beror på att klockan ringde 04.30 imorse, och jag är ingen morgonmänniska direkt. Men men, börjar man tidigt, så slutar man tidigt. Tyvärr hade jag inget roligt planerat alls efter jobbet. Tandläkarbesök (igen) och sedan att tvätta. Tandläkarbesöket gick bra, och tvätten är snart klar den!
Tänkte ta mig en filmkväll. Filmen som ska ses är "I rymden finns inga känslor". Har bara hört bra om den! Har ni sett den? Bra eller mindre bra?



Vill även tillägga att jag i dagsläget avskyr telefonförsäljare. Hur många gånger ska man behöva säga att man är med i NIX innan de ger upp?

Postat av: Mallan

kan det vara så att du behöver nixa dig på nytt?

2011-04-06 @ 20:25:56
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0