Dessa killar till årets Ladies Night, jatack!

På måndag bokas förhoppningsvis biljetterna till årets Ladies Night. Uppsättningen med killarna brukar byggas upp med 3 artister och en komiker. Vill ni veta hur min drömkväll på Ladies Night ser ut? Jag kan visa, så ser vi hur många rätt jag får i år. Förra året var faktiskt nästan fullträff, om man bara hade bytt ut komikern. Absolut inget illa menat mot Måns Möller.

Snälla Ladies Night, sätt ihop dessa killarna och det blir en toppenkväll!


Martin Stenmarck. Och yes, han är redan klar för årets show!


Brolle. Enligt mig, sveriges bästa artist. Han var med förra året. Kan det bli ett andra år?


Andreas Johnson. En toppenröst. Ett tredje år? Ja tack!


Och komikern då, Magnus Betner såklart. Tyvärr tror jag ALDRIG denna människa skulle ställa upp på något arrangemang så som Ladies Night. Men man kan väl få hoppas lite;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0