Tisdag 28:e september

Då var även tisdagens jobb avklarat. Tycker dagarna går väldigt fort nu för tiden.

Har precis gjort det som måste göras varje månad, men tyvärr inte alls är speciellt roligt. Nämligen att betala räkningarna. Men nu är det gjort! Sitter och väntar på Malin som ska komma hit. Först och främst ska hon lämna tillbaka mina små hjärtegull (katterna) som jag saknat väldigt mycket. De har ju inte bott hos mig sedan i fredags... Kan lova er att det varit tomt här.

Eftersom Malin spenderat sin dag med att måla listorna runt dörrar och skåp i min hall så ska jag bjuda henne på mina utsökta varma mackor. Chilisås/tonfisk/champinjoner/ost. Underbart. Svängde faktiskt vägen om "Godisjätten" när jag åkte hem från jobbet, så vi har lite godis framför Idol ikväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0