Kvällskvisten

Sandra har precis åkt hem till sig och jag sitter och väntar på att klockan ska närma sig midnatt, för då ska jag åka ner till Edet och hämta syster som är där på tjejmiddag. Sedan när jag kommer hem ska jag gotta ner mig i sängen och sova ut riktigt ordentligt imorgon. Underbart med sovmorgon. Har funderingar på att åka ut till "Göksäter" imorgon för att se om jag hittar någon matta eller gardiner. Eller i alla fall ett duschdrapperi. Men får se vad jag känner för imorgon när jag vaknar. Tar det lite som det kommer. Annars kanske det får bli en tur på söndag. Helgen är lång.

Fick en fråga i ett inlägg i från igår om vad en mattecirkel är. Svaret på det är att det är en grupp förskolelärare som träffas för att utveckla sin kunskap inom matematik inom förskolan. Det var första gången för mig att vara med igår eftersom jag tar över en arbetskamrats plats i gruppen, men jag uppfattar det som väldigt intressant och lärorikt. Ännu en gång ser man hur lätt man kan få in matematik i förskolan utan att göra det för krångkligt för sig själv. Jag vet inte hur jag lättare ska kunna förklara vad jag menade med mattecirkel, men hoppas svaret var tillräckligt!

Låt som spelas just nu på min spotify: Hoffmaestro - Highway man

Har planer på att förändra bloggen lite. En sak är att dagligen ha lite musiktips med. Vet själv att jag gillar att läsa bloggar där man får lite tips om musik. Bra va?

Postat av: Emelie

Jaaadå:), tack för svaret hehe. Vad duktig du är:). Hoppas helgen är bra. Pusspuss

2010-09-18 @ 18:12:17
URL: http://extravagantly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0