Vid din sida

Ligger i soffan och kollar på en av mina favoritfilmer: "Vid din sida". Det är en film som innehåller allt:

  • Kärlek
  • Sorg
  • Glädje
  • Smärta
Ja, listan hade kunnat bli lång. Denna filmen får en att skratta, men även gråta. Har ni inte sett den så se den. Handlar om en familj med två barn. Föräldrarna är skilda och pappan har hittat en ny kärlek. Vilket inte är så populärt från barnens sida. Eller? Och mamman drabbas av cancer, det värsta som kan drabba en familj. En underbar film. Se den!

 

Bode egentligen redan ligga i sängen. Klockan ringer 06.00 imorgon. Men när jag såg att denna tv.n skulle komma ikväll kunde jag inte motstå att hålla mig vaken. Men så fort den är slut ska jag bädda ner mig och sova. Så nu säger jag Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0