Torsdag 21:e oktober

Okej, nu har jag varit tyst här på bloggen i flera dagar. Inte bra, inte bra. Men ibland händer det lite mycket, man har mycket på jobbet, man sover bort dagen efter jobbet, man har alldeles för mycket saker inplanerade efter jobbet. Ja, alla ursäkter är bra ursäkter;)

Men nu är jag tillbaka!!

Nu känns det som om vintern är här. Idag har vinterns första snö kommit. Jag har då inte varit förberedd på detta, vilket ledde till att jag fick krypa fram med bilen nu när jag åkte hem från jobbet ikväll. 1 timma (nästan) mellan Uddevalla - Trollhättan. Hastighetsmätaren stod på allt mellan 30km/h och 50km/h. Nej... fy vilken hemresa. Hoppas att det lugnar sig inför morgondagen. Skulle egentligen öppnat imorgon, men fick vackert ringa en arbetskamrat och be att få byta tid med henne. Är ju inte säker på att komma fram i tid annars;)

Nu är det bara en arbetsdag kvar, sedan helg:) Underbart!

Vad ska ni göra i helgen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0