Söndag 31.e oktober

Redan igår bestämde jag mig för att jag skulle ägna denna söndagen till att göra ingenting. Inga måsten eller krav. Jag tycker det är viktigt att ha en sådan dag ibland (för min del brukar söndagarna bli en sån dag). Som person är jag väldigt stressad precis hela tiden, utan att jag egentligen inte behöver vara det... Men jag måste erkänna att jag har blivit mycket bättre med det. Förut kunde jag stressa över minsta lilla och må jättedåligt om jag inte hann diska innan jag åkte till jobbet, eller liknande. Alla sånna tankar försöker jag få bort nu. Och idag har jag inte brytt mig om ett enda måste.

Nu ligger jag i soffa och kollar på "Ensam mamma söker". Laddar inför en ny arbetsvecka. Men jag kommer bara jobba måndag-onsdag för att sedan ha lite semester... skönt med en kortvecka.


Trist inlägg, i know. Får bättre mig nu när en ny vecka är på ingång!!

Ha en fin söndagskväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0