Lördag 30e oktober

Helg. Tog lite sovmorgon imorse, för det tycker jag att jag var värd;) Men när jag klev upp strax efter nio (ja, för mig är det sovmorgon) så åt jag frukost och satte genast igång inför kvällen! Ska nämligen ha hem ett gäng härliga tjejer, tror vi blir ca 10 st. Lite inflyttningsfest sådär! Maten inför kvällen är förberedd, välkomstdrinkarna är bara att fixa strax innan de kommer. Ja, det mesta är klart. Tillochmed städningen, och klockan är inte ens 12.30.

Ska faktiskt iväg och träna sedan. Friskis&svettis firar 25 år, och de har massa pass och aktiviteter i 25 timmar. Så jag, mamma & Malin ska iväg på ett 80tals-pass klockan 15. Sedan blir det raka vägen in i duschen och förbereda sig inför kvällen. Kanske jag tillochmed hinner med en powernap;)

Men nu ska jag ta mig en svängom med damsugaren!


Postat av: Malin

Du tycker inte att du glömmer en person nu?! Det är faktiskt en pojk som är med också!

2010-10-30 @ 13:05:17
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0