Lördag 2.e oktober

Yes, Olle gick vidare igår i Idol. Men ska jag vara ärlig så kändes det faktiskt rätt självklart. Håller ni inte med?

Har liksom fastnat här framför datorn. Men ska snart ta mig i kragen och komma igång. Tänkte organisera bland mina kläder idag! Och i eftermiddag åker jag ner till edet. Det blir 30årskalas för min kära syssling. Satt precis och funderade lite och inser det var ett bra tag sedan jag var i edet. Om man bortser från i onsdags, för då var jag ju bara där och klippte mig.

Ska även se till att kolla hur man fixar sitt examensbevis. För nu har ÄNTLIGEN vårat godkännande för c-uppsatsen lagts in, vilket betyder att jag kan beställa mitt examensbevis och aldrig, ALDRIG mer tänka på skolan. Kan ju meddela att det känns väldigt skönt!

Ha en fin lördag, mina vänner!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0