Fredag 8:e oktober

Nu har jag tagit helg. Slutade tidigt idag. Hur underbart är det inte att sluta 13.30 på en fredag liksom? Åkte ut en sväng till Överby på vägen hem för att köpa kattmat. Passade även på att svänga in en sväng på Jysk och köpte en matta som jag nu lagt ut i !hallen. Jag blir mer och mer hemmastadd ju mer tiden går här. Skönt!

Nu sitter jag och väntar på syster som ska fixa mina naglar inför imorgon. Who knows, kanske slänger upp en bild här när det är klart. Har ju som sagt hittat kamerar igen. Undrar bara vart sladden till kameran och datorn kan vara... om inte annat får jag väl ta med webcamen!

See you later!

Postat av: Sofia

Heeej Jennsan! :D

Kom på att jag inte har sett dina "just nu på min spotify" på ett tag. Hmm, har du slutat med det? :)

Längtar tills imorn, wihoo vad kul det ska bli!

Puss!

2010-10-08 @ 17:34:21
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0