OnePiece

Jag älskar verkligen att gå runt i mjukiskläder hemma. Så fort jag kommer hem så åker jeansen av och mysbyxorna på. Tror att fler är som jag. Däremot har jag alltid varit anti mjukiskläderna från OnePiece - jump in. En sparkdräkt liksom... men vid närmare eftertanke kanske de är riktigt sköna? Sköna, men fula, haha. Inte direkt billiga heller. Dräkten nedandör kostar 1600 typ, herregud!

Vad tycker ni, skulle nu kunna äga en?

Bild lånad från hemsidan www.onepiece.no


Postat av: Sofia

Hahah, jag är skyldig! Jag har en onepiece! :D Fick hem den för någon månad sedan, innan dess var jag också ganska anti men nu äääälskar jag den! Hehe.

2010-11-25 @ 22:23:53
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0