Måndag 15e november

Bloggtorka. Eller det beror nog på att jag är superduperförkyld (igen) och mest känner för att sitta i soffan och stirra rakt fram på tv.n. Morgon och kväll är som vanligt värst, och imorse när klockan ringde 04.45 ville jag bara dra täcket över huvudet och somna om. Men ICKE... jag drog mig iväg till jobbet, och det lär jag få fortsätta med resten av veckan. Lite förkyldning stoppar en inte. Även om det känns som om den knockat mig. Men denna veckan är fullspäckad på jobbet, så jag har verkligen ingen tid till att bli sjuk.

Imorgon får vi besök av en fotograf till jobbet, vilket innebär att det är dags för oss att ta kort:) Det är första gången jag medverkar på en sådant kort som lärare, det ni;) Innan har man varit elev. Men som det ser ut nu så är det en fröken med en röd näsa som kommer medverka på kortet! Haha.

Detta är typ jag;)

Jaja, i det stora hela så mår jag ändå rätt bra, om man då bortser från förkyldningen, som just nu medför andnöd, haha. Och jag tänker fortsätta att vara relativt pigg för veckan bjuder på en hel del. Imorgon kommer jag befinna mig på jobbet mellan 8-18 typ. Onsdag är det vanlig jobbdag, sedan på eftermiddagen kommer Sandra hit. Men det ser jag ju såklart inte som något speciellt jobbigt och krävande. Och på onsdag ska jag både ha utvecklingssamtal, APT och föräldramöte. Härligt. Varför ta det lugnt liksom?

Nu ska jag fortsätta kolla på "Fotbollsgalan" på tv 4. Jag tror jag ska bli fotbollsfru faktiskt. Japp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0