Lördag 13e november

Väntar på att den sista maskinen med tvätt ska bli klar. Men under tiden ser jag faktiskt till att göra lite nytta med. Har haft hur mycket papper som helst inne i olika påsar i mitt sovrum, sedan flytten. Mycket papper som ska slängas. En hel del papper från skolan, som jag inte kommer behöva mer. Anteckningar och sådant. Man kan inte spara på allt. Så utgallringen har börjat.

Under tiden har jag självklart igång Spotify. Satt och klickade runt lite och det slutade med att man blev lite nostalgisk. Början av tonårstiden i ett nötskal, för just nu spelas denna skiva:

Tror inte jag var ensam tjej att lyssna på denna skiva när den kom. Levde nog för dessa grabbar under en tid, haha! Och lyckan var gjord när jag fick se dem live i scandinavium.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0