Fredag 5.e november

Har tillbringat denna fredagen nere i Ullared, tillsammans med mamma, pappa & Jimmy. Shit vad folk det var. Gick knappt att röra sig inne på Gekås, men det hindrade inte oss. Jag fick shoppat en hel del. Bland annat gardiner till både vardagsrum & kök. En lampa till fönstret i köket blev det med. Ett antal koftor som jag ska mysa i nu i vinter. Hittade även tavlor till vardagsrummet, fyra styckna tillochmed. Ja, jag har helt enkelt köpt lite av varje. Men blev ändå inte så dyrt jag räknat med... 1500:- (plus lite till som mamma & pappa bidrog med, TACK). Lyckades även springa på två personer ur serien "Ullared". Nämligen Ola-Conny & Morgan. Ola-Conny slet borda vid sin brödavdelning, och Morgon stod och plockade upp hårspray... för den som är intresserad.

Bild lånad från http://gekasullaredbloggen.blogspot.com

 

Håller på att packa upp allt som köpts idag, men funderar på att ta lite paus för att få i mig lite kvällsmat. Känner att det behövs. Får bli några varma mackor. Och sedan när Idol drar igång så laddar jag med fruktsallad & grädde. Mums!

Ha en toppenkväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0