Fredag 26.e november

Gick inte så bra att komma till jobbet idag. Ska jag vara ärlig var jag skeptisk redan från början att ens sätta mig i en bil. Snön yrde från alla håll och det hade kommit en hel del under natten. Planen var att samåka med mamma, som jag gjort hela veckan. Smsade henne och sa att det var idiotiskt, men då var hon redan på väg, haha! Sen ringer hon och säger att hon är framme, men då hade hon kört fast här utanför. Oj oj oj. När vi väl var loss så begav vi oss mot uddevalla... trodde vi. Såg inte en meter framför oss. Snön yrde som sagt precis överallt. När vi kom till Båberg gav vi äntligen upp. Jag hade dock gett upp redan innan jag satte mig i bilen.

Ska snart bege mig ut tillsammans med Malin och skotta fram våra bilar. Lär ta tid.

 

Gatan utanför.

Men kan jag se rätt, börjar snön avta nu? Det har verkligen snöat sen i måndags kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0