Dag 07 -Min favoritfödelsedag

Min favoritfödelsedag

Det är faktiskt ganska enkelt att välja min favoritfödelsedag, även fast jag haft många bra. En del födelsedagar har firats på hemmaplan, några andra på bortaplan. I sälen har jag firat några födelsedagar, vilket är riktigt mysigt. Men den absolut bästa födelsedagen firade jag i år, januari 2010. I vanliga fall har jag mest snö och kyla när jag fyller år. I år hade jag sol och värme. Jag var i Thailand. Det kan bli lite mycket tjat om Thailand här ibland, men jag älskar landet och vill tillbaka, helst nu på direkten.

I vilket fall som helst så firade jag min 24årsdag ute bland Phi Phi-öarna. Vi gav oss av på morgonen och började vår resa. Jag hade verkligen sett fram emot den trippen. Det enda negativa var väl båten som skulle ta oss dit. Mådde extremt illa på ditvägen och kände väl att jag helst ville vända om. Men hemvägen gick bättre. Vi åkte runt till olika öar och njöt av den underbara naturen. Det är en födelsedag jag kommer bära med mig!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0