Dag 04 - Min bästa vän

Tillrättavisande från förra inlägget så tar Malin examen i januari 2012 såklart, och inte 2010.

Min bästa vän

Jag har en del vänner som jag räknar som mina närmaste. Men det finns en som alltid kommer stå mig närmast och det är Sandra såklart! Ändå har vi "bara" kännt varandra sedan gymnasiet. Fast åren börjar plockas på i och för sig. Vi blir ju inte yngre direkt. Men under dessa år har vi hunnit vara med om en hel del! Men på topp ligger helt klart Spanien-resan vi gjorde 2005. Känns verkligen inte som det var för fem år sedan. Och en annan höjdpunkt är ju självklart när Sandra blev mamma till lille Wille. Underbart go liten kille ska ni veta.

Äh, jag skulle kunna babbla upp en himla massa minnen vi har tillsammans. Men Sandra är i vilket fall som helst en underbar vän och finns alltid där, i vått och tort!! Tack för att du finns!



Postat av: sandra

ååå din sötis:)

Tack!

Detsamma tycker jag om dig!

2010-11-25 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0