Besökt farfar

Var som sagt nere en sväng hos mamma och pappa förut. Det bjöds på kalkon till middag. Underbart gott verkligen. Älskar kalkon! Malin var också med nere, men vi stannade inte så länge. Men det var i alla fall trevligt att komma ner dit en liten stund!

På vägen hem besökte vi kyrkogården. Jag har bara varit hos farfar en gång, och det var innan hans namn kom på plats med. Nu tyckte jag det var dags igen, så jag frågade Malin om hon ville åka med, och det ville hon. Varför jag inte varit där mer än en gång innan vet jag inte... jag har nog innerst inne tyckt att det har varit jobbigt. Men idag kändes det inte jobbigt, utan mer som att jag hälsade på farfar bara... svårt att förklara, men det kändes i vilket fall bra. Men jag saknar verkligen farfar riktigt mycket just nu.

Malin har haft denna bild i sin blogg. En bild som föreställer Malin som liten och min älskade farfar. Jag tycker denna bilden visar hur glad han är över att vara farfar. Några år senare blev han även morfar. Och hans barnarn har alltid betytt mycket för honom.

 

Saknar dig!


Postat av: Malin

Malin&Farfar - bästa teamet

2010-11-08 @ 22:17:59
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0