Torsdag 13.e maj

Hade en väldigt tankspridd dag igår om både det ena och det andra. Men idag känns det mycket bättre och på ett eller annat sätt så löser sig alltid saker sig till det bästa, eller hur? :)

Tog mig en ordentlig sovmorgon idag. Ja, att sova till kl 10 är väldigt länge för mig. På nått sätt känns det nästan som om jag sovit bort hela dagen, haha! Och vet ni vad, när jag kravlat mig upp ur sängen, kokat lite kaffe och fixat lite frukost så startade jag tv.n och hamnade framför programmet "Pantertanter", haha... Kollade alltid på det förr när man hade sommarlov. Och det kan ju tilläggas att det var många många år sedan, minns inte ens när jag hade ett sommarlov sist gång. Har alltid jobbat om somrarna. Men i vilket fall, minns ni de härliga "Pantertanterna"?


Humor eller vad? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0