Söndag 16.e maj

Hade en toppenkväll nere i Göteborg igår. Började kvällen hemma hos Linda, dit Anna också kom. Blev lite pizzabakande och sedan mumsade vi i oss den. Smarrigt! Förfestade och hade det riktigt trevligt där! Var väl inne i stan strax innan ett, då det blev ett besök till "Nivå". Blev helt klart en lyckad kväll med två av mina närmaste vänner som hängt med i flera år. Däremot är jag absolut inte van vid att ränna ute på stan till klockan fyra på morgonen, haha. Här i Trollhättan stänger ju uteställena klockan 2. Så jag är extremt trött idag. Sedan jag kom hem har jag i stort sett bara sovit. Startade "Mamma Mia"-filmen, men den sov jag ju bort. Får försöka hålla mig vaken några timmar till, för att sedan lägga mig för natten! Imorgon ringer klockan sådär tidigt igen. Men denna veckan har jag rätt bra tider, många tidiga tider, förutom att torsdagen blir väldigt lååång.

Måndag: 7.15-14
Tisdag: 8-16
Onsdag: 8-17
Torsdag: 7.15-14, Sedan APT 17-19.30
Fredag: 6.15-13

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

Postat av: coachen

Var är provoceringen :O vi måste ha mer av det Jenny :D

2010-05-16 @ 20:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0