Onsdag 12:e maj

Jag är trött. Väldigt trött. Klockan är redan halv sju. Känner jag mig rätt så stensover jag om några timmar, haha! Dagen på jobbet har i vilket fall varit väldigt lugn. Och nu är jag äntligen långledig. Dessa ledigheterna gör att man får lite mer energi och mer ork:)

Ikväll ska jag bara vara hemma. Funderar på om jag borde rensa lite i min handväska som jag har till jobbet och överallt i stort sett. Varje gång mamma håller i den så frågar hon mig vad jag har i den. Jag kan väl i ärlighetens namn säga att den är lite tyngre än vad en handväska borde vara;) Men ni vet väl att en kvinna har allt i sin handväska;) Och på mig stämmer det nog! Känns som en tegelsten.

Kan även erkänna att jag sitter här lite besviken... hade hoppats på att få komma och kolla på en lägenhet, men tyvärr räckte väl inte min kötid nu heller. Jag har köat läääänge hos Eidar nu, och ville verkligen kolla på denna tvåan. En tvåa på 62kvm. Hade varit perfekt för mig. Men näädå, jag fortsätter att knö i denna skolåda... suck suck suck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0