Måndag 17:e maj

Varför är det alltid så extremt segt att komma upp ur sängen varenda måndag? Jaja, tillslut kom jag upp imorse och kom iväg till jobbet! Kan ju säga att det märktes att barnen varit långlediga, och när jag lämnade jobbet klockan 14 ville jag mest av allt gosa in mig i en filt med en kopp te i handen. Men nej, då var det bara att åka raka vägen hem till Johanna för att skriva uppsats (som faktiskt snart är klar). Själva pluggandet var inte kul, men att träffa Johanna var roligt. Och att busa med hennes supersöta vovve var också roligt!

När jag kom hem till min lägenhet och mina godingar (katterna) så tänkte jag tillochmed vara så duktig att jobba lite. Ska ju börja med utvecklingsamtalen, eventuellt redan nu i slutet av veckan, annars nästa vecka. Men jag började, sen gick orken ur mig. Får vänta med det tills imorgon helt enkelt. Spännande att hålla i sina första egna utvecklingssamtal:)

Nu, kvällsmat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0