Lördag 29:e maj

Idag känner jag att jag är enormt uttråkad!!! Det enda jag gjort hittils är att ha tvättat två maskiner tvätt. Lagom kul start på lördagen. Blev sugen på en tripp till Ikea, men det  var ingen som kunde åka med, och jag tycker det är så trist att åka själv. Så skjuter upp det till någon annan helg. Var ändå inget speciellt jag ville ha där, utan bara traska runt och kolla lite!

Ikväll skulle jag egentligen varit hemma hos Rita och festat lite. Men det blev tyvärr inställt eftersom Rita blev sjuk:( Synd, men sådant som händer. Så nu får jag se om jag hittar på något annat eller bara är hemma. Känns rätt skönt att bara vara hemma också faktiskt.

Dagens att göra: Åka och storhandla på Willys. Ska försöka göra det relativt snart, innan stan invaderas av alla bilar. Det är nämligen den årliga cruisingen här i stan idag. Lagom kul... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0