Bloggcoaching

Sitter hemma hos familjen i Edet och väntar på att Linda ska höra av sig, så vi kan rulla ner mot Göteborg. Under tiden spenderar jag lite tid med min så kallade "Bloggcoach", min lillebror Jimmy! ´Tror denna blogg kan må bra av lite coachíng.

Mina planer är väl inte att förändra denna bloggen speciellt mycket, även om jag känner att den behöver piffas upp lite. Jimmy däremot anser att jag ska förnya bloggen i så kallad "Kissie-style"... men vem vill bli som henne;)

Vi får väl se om han blir en långvarig bloggcoach;)

Ikväll är det party som gäller i Göteborg!


Postat av: Sofia

Hahahha, jenny goes kissiestyle.. Nja, då tycker jag nog att du ska börja fundera på att byta coach.. ;) Ha en riktigt rolig lördag vännen, det är du värd! Pussar från Halmstad!

2010-05-15 @ 19:21:55
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0