Är du vaken Lars?

Fredagskvällarna är ofta för mig en kväll att bara ligga hemma och mysa, vila efter en hård vecka. Okej, nu har jag varit ute och ränt två fredagar i rad, men det är verkligen ingenting som hör till vanligheterna. Nä, istället brukar jag ligga nerbäddad framför tv.n med en massa gott framför mig. Oftast blir det något program på tvn, runt åtta-tiden, som tillexempel "Så ska det låta". Men eftersom jag alltid är så sjukt trött på fredagskvällar så är det väldigt vanligt att jag brukar slumra till. Men det gjorde jag inte den veckan Timo Räisänen var med i "Så ska det låta". Den killen växer mer och mer i mina ögon. Detta klippet är ju underbart! Skrattar varje gång. Det underbaraste är ju att de själva inte kan hålla sig för skratt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0