Torsdag 4.e mars

Sitter här hemma och känner att det hade varit väldigt gott om klockan var sisådär 21-22 ikväll så det är okej att gå och lägga sig. Men i själva verket är klockan inte ens 15. Jag känner verkligen hur ovan jag är att jobba nu, längesen man hade praktik och så med. Idag skulle jag dessutom vara på jobbet i uddevalla 6.15 eftersom jag hade öppningen. På något sätt lyckades jag komma upp ur sängen och var på plats i rätt tid. Men jag måste erkänna att jag gillar öppningarna på en förskola ändå. Allt är så mycket lugnare och barnen är (oftast) lite lugnare och det är allmänt mysigt. Iaf, slutade kl 13, men min dag är inte slut än bara för det. Ska tillbaka och ha Apt-möte kl 17.15. Men när jag kommer hem lär det inte dröja så länge innan jag sover gott. Får sovmorgon imorgon med eftersom jag inte börjar förrän klockan 10. Härligt.

Nu ska jag snart bege mig ut i köket och värma lite mat. Jag har sådan lyx att Malin fixat mat till mig. Hon satt här hemma hos mig igår och skrev något skolarbete under dagen, eftersom hennes dator är sönder. Och när jag kom hem hade hon lagat mat och lämnat kvar en låda i kylen. Det tackar vi för! Då slapp jag att tänka på det.

Såg att "Sveriges värsta bilförare" börjar ikväll igen. Nästan så man får kolla på det. Lite komiskt program tycker jag. Ibland känns det nästan som jag själv skulle kunna platsa i det. Haha! Nää, så farligt är det inte. Men vet med mig att jag kan bli lite stressad då jag hamnar på ställen jag inte är van att köra vid:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0