Torsdag 11:e mars

Hemma! Slutade jobbet kl 14. Tanken var att jag då skulle åka och storhandla, men trött som jag var så skjuter jag upp det till morgondagen. Jag är rätt bra på att skjuta på saker. Tyckte faktiskt att det lockade mer att åka hem och ta igen sig en stund, innan det är dags att åter åka till jobbet för apt-möte. Ska försöka få i mig något att äta här nu innan det bär av igen.

Igår skrev jag ju om att jag fick ett sms av min lillebror där det stod att han hade klarat teoriprovet. Idag fick jag ett sms där det stod: "Jag klarade uppkörningen :)!". Så jag säger bara:

Grattis Jimmy till det efterlängtade körkortet. Nu är det bara att tuta och köra!

Postat av: Sofia

Å grattis lillebror! :) Vilken härlig dag det var när man fick körkortet!

2010-03-11 @ 17:51:19
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0