Tisdag 30:e mars

Idag blev det till att jobba, efter gårdagens hemmavistelse på grund av magkatarren. Var riktigt härligt att få träffa alla mina underbara barn igen. Man hinner allt sakna de på tre dagar.

Sedan jag kom hem har jag i stort sett bara hunnit med att sitta i telefonen. Först pratade jag med Malin. Sedan med mamma, sedan ringde Sofia, och sedan Malin igen. Haha! Har nu fått veta vad hon ska göra för tatuering härnäst. Kan bara säga det att jag tror det kommer bli superfint. Eller jag VET att det kommer bli superfint. Killen som tatuerar är en väldigt duktig tatuerare! Och farfar kommer älska den!

Idag låg det efterlängtade i brevlådan. Nämligen brevet från skatteverket. Jag älskar när beskedet är bra;) Blir bara bättre och bättre för varje år som går typ! Får väl se vad man unnar sig med för dessa pengar när de åker in på kontot.

Nu ska jag se till att göra lite nytta här hemma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0