Söndag 7:e mars

Idag ligger jag bara hemma och myser av att det är söndag. Egentligen borde man väl inte gilla söndagen, eftersom helgen snart är slut och vardagen drar igång igen. Men jag har faktiskt alltid gillat söndagar. Det är verkligen min absoluta vilodag. Att bara gå hemma och mysa. Egentligen skulle jag tränat idag, men eftersom jag är förkyld och har redigt ont i halsen IGEN så hoppar jag över det. Däremot är jag väldigt sugen på att traska bort och lägga mig i solariet, men hoppar nog över det idag med. Istället kanske jag traskar till affären och köper något smaskigt att tugga på frammåt kvällen. Klockan 18 tänkte jag se reprisen av "Cougar town" med underbara Courten Cox i huvudrollen. Malin pratade ju väldigt gott om den serien, så får väl ge det en chans!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0