Söndag 28:e mars

Igår blev det inget bloggande eftersom jag hade fullt upp hela dagen. Men det var bara roliga saker, så det var bra! Jag & Malin åkte ner till Göteborg för att gå på Resemässan: "TUR2010". Det var mycket folk, så man fick knö sig fram därinne. Alltid kul att gå runt och kolla vad det finns för olika resmål och så. Visst blir man sugen på att resa, det blir man. Jag som har ett sug efter det hela tiden blir ännu mer sugnare efter en sådan dag på resemässan. Finns ju hur mycket tävlingar som helst där med, så nu hoppas vi på att vinna resan till australien som vi är med och tävlar om;)

När jag kom hem på kvällen var jag bara hemma och vände i princip. Begav mig sedan hem till Sandra. Hon går ju en manikyrutbildning just nu, så igår var det min tur att få manikyr. Otroligt vad duktig hon var! Man kan inte tro att hon precis börjat göra manikyr. Kommer definitivt bli ständiga återbesök för att få fina och fräscha naglar kan jag lova er. Just nu har jag ett väldigt naturligt skinande lack som jag bara älskar. Så fint! Efter maikyren bjöd hon på mat med. Underbart gott. Och sedan var det bara prat och skratt hela kvällen. Fler sånna kvällar tack!

Idag är det tvättning som står på schemat. Men mest ska jag bara njuta av sista lediga dagen. Men jag har en kortvecka på ingång. Jobb måndag och tisdag. Semester på onsdag, sedan jobb torsdag och sedan långhelg. Härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0