Söndag 21:e mars

Söndagsmorgonen har varit extremt lugn. Älskar en sådan start på dagen. Åt frukost framför ännu ett avsnitt av "Supernatural". En riktigt grymt bra serie. Tur att syrran har 4 säsongen på dvd-box. För snart går jag in på säsong två.

Nu ska jag se till att ta en omgång med damsugaren här hemma, innan jag hoppar in i duschen för att bli människa. Hade planer på att gå bort och lägga mig i solariet idag faktiskt, men tar det imorgon efter jobbet tror jag. Färgen man fick i Thailand är så gott som bortblåst vid det här laget. Och det är dags för mig att lägga grunden inför vårsolen;) Ska även börja äta mina "Solarin" igen. Är inte lika lätt att bränna sig för min del då!

Resten av dagen ska jag väl bara förbereda mig för en ny vecka och allt den har att erbjuda. Jobb, fika, föreläsning... ja lite allt möjligt. Denna veckan slutar jag bara tidigt på måndag. Segt, men det får gå. Då blir det antagligen bättre nästa vecka, har inte mitt schema i huvudet:) Just det, ska även försöka hinna med ett besök hemma hos Sandra och få manikyr:) Underbart!

Dete slog mig just att det är mars nu. Vilket innebär att det är april nästa månad (smart jag är ibland).... är det inte i april som uteserveringarna får sättas upp? Förra sommaren LOVADE jag mig själv att det skulle bli sista våren & sommaren i denna lägenhet, då jag verkligen inte orkar bo mitt emot den uteserveringen jag gör. Jag är otroligt lättväckt under vissa perioder och vaknar av minsta lilla ljud. Och på den uteserveringen är det inte tyst speciellt ofta. Mycket fylla och skrik. Och det innebär att jag sover otroligt kasst under sommaren. Jag får anpassa sovandet utefter när folket går hem från krogen mitt emot. I alla fall.... nu inser jag att jag inte kommer hunnit få tag på en lägenhet innan sommaren. FAN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0