Onsdag 3:e mars

Åkte ut till överby en snabbis påvägen hem från jobbet förut. Gick in på Coop och handlade lite. När jag kom till hyllorna som innehöll kakor i alla dess former kunde jag inte motstå att köpa "Ballerina kladdkaka" som alla tjötar om är så himla gott, speciellt om man doppar det i mjölk. Detta har jag nu precis testat, och min slutsats är: Inget speciellt med det alls. Blev faktiskt besviken.

Nu ska jag invänta att Andra Avenyn börjar. Och när det är slut ska jag sova. Börjar 6.15 imorgon. Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Men bara man har kommit upp ur sängen (som alltid är extra gosig på morgonen) så brukar det gå bra. Det sköna med att börjar tidigt är att jag slutar kl 13. Fast imorgon har vi möte 17.15-19.15 så morgondagen känns inte så himla go ändå! ;)

Sov gott när det är dags för det!

Postat av: Graviditetsbloggen

Hej. Det var ett vackert ögonblick idag på ultraljudet! Såg det magiska hjärtat slå väldigt fint. Vi kunde tyvärr inte kolla vilket kön det är som simmar runt i emmas mage för han/hon låg mot moderkakan och det var svårt att se. Det var en vacker upplevelse

Tack för kommentaren för inlägget ultraljudet. Snällt sagt/skrivit. Vi hoppas att du fortsätter föjer bloggen om vår resa till förlossning.

2010-03-03 @ 23:01:37
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0