Onsdag 24:e mars

Sitter just nu och kollar på filmen "Horton". Lånade den av en arbetskamrat efter att vi lät barnen kolla på den i fredags som fredagsmys. Eftersom jag inte hade sett den så tyckte jag nu att det är på tiden. Tyvärr somnade jag mitt i den och sov bort en tid, men det var faktiskt en söt film!

Filmen är snart slut och då ska jag se till att fixa lite kvällsmat. Har fått tillbaka min magkatarr, så då är det väl extra viktigt att få i sig bra mat. Tycker det är extremt jobbigt med magkatarr, men mår mycket bättre när jag håller igång. Då märker man det inte lika mycket. Under dagen på jobbet mådde jag tusen gånger bättre än sedan jag kom hem. Då har jag mest legat i soffan och slappat och sovit om vartannat. Brukar vara så när man får det.

Har även suttit på eniro och kollat vägbeskrivning till stället jag ska till på fredag. Vi har nämligen stängningsdag på förskolan på fredag, och då skall all personal på föreläsning hela dagen. Och därefter åker jag raka vägen till Friskis&Svettis för att delta i Schlagerpasset:) Det ser jag fram emot. Ser fram emot att kunna börja med träningen igen. Så länge magkatarren håller sig lugn är det ingen fara!

Jag hittade ett så fint halsband igår, som kommer från spadbarnsfonden.se.... egentligen är det nog till för spädbarn som gått bort, men jag funderar att införskaffa mig detta halsbandet för att alltid ha farfar nära mig.

Farfar kommer alltid älskas av oss alla... och han kommer aldrig glömmas bort av oss. ALDRIG!


Postat av: biggmama

tack <3

2010-03-24 @ 22:03:51
URL: http://biggmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0