Onsdag 10.e mars

När jag kollade min mobil på rasten på jobbet idag så hade jag fått ett glatt sms av Jimmy, min lillebror. Han hade klarat teoriprovet! Så grattis Jimmy. Nu har du bara uppkörningen kvar och jag håller tummarna för att du klarar det!!!

Nu ska jag krypa till kojs för att sova. Eller i alla fall läsa lite. Imorgon är det en fullspäckad dag. Först jobb 7.15-14, sedan hemmåt för att storhandla. Och sedan ska jag vara tillbaka på jobbet mellan 17.15-19.15 för att ha apt. Jag har nog aldrig varit så trött som jag varit under dessa två veckor på jobbet, men jag har nog aldrig känt att det är så roligt att gå till jobbet som jag känner nu. Okej, det är väl inte så att jag flyger upp på morgonen, det erkänner jag. För jag är verkligen ingen morgonmänniska. Men så fort jag stigit upp så går det undan här hemma. Nu börjar man ju komma in i rutinerna med och vet när man ska göra vad, beroende på vilken tid man jobbar.

Sov gott på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0